Гарантія та сервіс

Всі товари, придбані у нас, мають офіційну гарантію від виробника, термін якої варіюється від 6 місяців до 5 років. При покупці ви отримуєте гарантійний талон.

У разі поломки товару, ви повинні звернутися до офіційного сервісного центру. Якщо ж такого центру для даного виробу немає, ремонт буде виконано у нас. Гарантія не поширюється на витратні матеріали.

Правила обміну та повернення товарів

Згідно з «Законом про захист прав споживачів», покупці мають право на обмін або повернення товару протягом 14 днів після покупки. Звертаємо увагу, що обміну чи поверненню підлягають лише товари неналежної якості — тобто, ті, що вийшли з ладу через виробничі дефекти в межах гарантійного терміну. Товари належної якості (які не мають дефектів) можна обміняти чи повернути тільки за умови, що вони не були у використанні і не мають слідів експлуатації, таких як подряпини, сколи, потертості, а програмне забезпечення не було змінено. Також необхідно зберегти повний комплект товару, цілісність упаковки, заводське маркування та ярлики. Якщо товар вийшов з ладу через неправильне використання, обмін або повернення можливі за умови наявності висновку авторизованого сервісного центру, що підтверджує відсутність порушень умов експлуатації. Обмін або повернення можна здійснити в будь-якому з наших магазинів. Для повернення коштів покупець має пред’явити паспорт.

Умови гарантійного та сервісного обслуговування

Ми продаємо лише сертифіковані вироби від провідних світових виробників і сподіваємося, що ваша покупка прослужить вам довгі роки. Однак якщо техніка все ж вийде з ладу, ви завжди можете розраховувати на якісне гарантійне обслуговування. Для отримання безкоштовного гарантійного обслуговування зберігайте гарантійний талон на весь період експлуатації товару. Якщо протягом гарантійного терміну товар вийшов з ладу через дефекти виробника і не може бути відремонтований у сервісному центрі, ми обміняємо товар на аналогічний або повернемо гроші. Для цього необхідно надати: товар з повною комплектацією, гарантійний талон, документ, що підтверджує оплату, та висновок сервісного центру.

Гарантія не діє у таких випадках:

  • Пошкодження гарантійної пломби;
  • Неправильне або неналежне використання товару (включаючи неправильну установку, обслуговування або механічні пошкодження);
  • Пошкодження товару під час транспортування через використання неоригінального упакування, або упакування яке не забезпечує безпечне транспортування.
Бажане
У вашому списку бажань відсутні товари Наповніть його товарами
wish-list-empty.webp
Очікує відгука
Все пройшло успішно!
thx.webp
Дякуємо, ваш відгук відправлено на модерацію.
Ваше замовлення
Все пройшло успішно!
thx.webp
Дякуємо за ваше замовлення. менеджер зв'яжеться з Вами для уточнення даних.
Ваше замовлення
An error occurred.
Сторінка буде перезавантажена за 5 секунд