Гарантія та сервіс
Всі товари, придбані у нас, мають офіційну гарантію від виробника, термін якої варіюється від 6 місяців до 5 років. При покупці ви отримуєте гарантійний талон.
У разі поломки товару, ви повинні звернутися до офіційного сервісного центру. Якщо ж такого центру для даного виробу немає, ремонт буде виконано у нас. Гарантія не поширюється на витратні матеріали.
Правила обміну та повернення товарів
Згідно з «Законом про захист прав споживачів», покупці мають право на обмін або повернення товару протягом 14 днів після покупки. Звертаємо увагу, що обміну чи поверненню підлягають лише товари неналежної якості — тобто, ті, що вийшли з ладу через виробничі дефекти в межах гарантійного терміну. Товари належної якості (які не мають дефектів) можна обміняти чи повернути тільки за умови, що вони не були у використанні і не мають слідів експлуатації, таких як подряпини, сколи, потертості, а програмне забезпечення не було змінено. Також необхідно зберегти повний комплект товару, цілісність упаковки, заводське маркування та ярлики. Якщо товар вийшов з ладу через неправильне використання, обмін або повернення можливі за умови наявності висновку авторизованого сервісного центру, що підтверджує відсутність порушень умов експлуатації. Обмін або повернення можна здійснити в будь-якому з наших магазинів. Для повернення коштів покупець має пред’явити паспорт.
Умови гарантійного та сервісного обслуговування
Ми продаємо лише сертифіковані вироби від провідних світових виробників і сподіваємося, що ваша покупка прослужить вам довгі роки. Однак якщо техніка все ж вийде з ладу, ви завжди можете розраховувати на якісне гарантійне обслуговування. Для отримання безкоштовного гарантійного обслуговування зберігайте гарантійний талон на весь період експлуатації товару. Якщо протягом гарантійного терміну товар вийшов з ладу через дефекти виробника і не може бути відремонтований у сервісному центрі, ми обміняємо товар на аналогічний або повернемо гроші. Для цього необхідно надати: товар з повною комплектацією, гарантійний талон, документ, що підтверджує оплату, та висновок сервісного центру.
Гарантія не діє у таких випадках:
- Пошкодження гарантійної пломби;
- Неправильне або неналежне використання товару (включаючи неправильну установку, обслуговування або механічні пошкодження);
- Пошкодження товару під час транспортування через використання неоригінального упакування, або упакування яке не забезпечує безпечне транспортування.